Jdi na obsah Jdi na menu
 


Včera jste se na večeři přejedla a dnes si připadáte jako chodící zeměkoule? Večer jdete na párty nebo na rande, kde potřebujete vypadat skvěle? Ať vás ani nenapadne hladovět. Díky speciálnímu zeštíhlujícímu cvičení a dietě budete už za několik hodin
stihlejsi

1. Posilujte.
Po následujících posilovacích cvicích bude vaše tělo vypadat pevnější a po zbytek dne bude rychleji spalovat kalorie.

- Výpady vpřed. Stoupněte si s nohama u sebe a s rukama v bok. Pravou nohou vykročte dopředu tak daleko, abyste měla stehno rovnoběžně s podlahou. Přisuňte dopředu i levou nohu a napřimte se. Pak vykročte vpřed levou nohou. Zopakujte třicetkrát.

- Začátečnické kliky. Lehněte si na břicho. Překřižte kotníky, pokrčte kolena a zvedněte chodidla ze země. Dlaněmi se zapřete o podlahu těsně vedle ramen. Třicetkrát zvedněte trup.

- Sklapovačky. Lehněte si na záda a ruce založte za hlavu. S pomocí břišních svalů se skrčte tak, abyste se lokty dotýkala kolen. Vraťte se do výchozí pozice. Zopakujte třicetkrát.

2. Zdravě jezte.
Vyzkoušejte následující jídelníček na jeden den. Je v něm spousta bílkovin, které vás udrží čilou a svěží, a málo uhlohydrátů, po nichž se nafukujete.

- Snídaně: Jeden krajíc tmavého chleba a omeleta z vaječného bílku, žampiónů, chřestu a nízkotučného sýra.

- Dopolední svačina: Jedna žlutá paprika, nakrájená na plátky. Sladká zelenina zažene chuť na cukr.

- Oběd: Salát z hlávkového salátu, konzervovaného tuňáka, okurky a cibule. Jídlo ochuťte olivovým olejem a vinným octem.

- Odpolední svačina: Půlka müsli tyčinky bez cukru.

- Večeře: Kousek vařeného kuřecího nebo rybího masa (velikost hrací karty) se šálkem vařené čočky.

- Zákusek: Šálek horké čokolády bez cukru.